lørdag 23. april 2011

Lang pause


Siden jeg ikke liker så godt lange avhandlinger med unnskyldninger og fagre løfter når noen har vært ute av bloggingen en stund, så lar jeg være å skrive masse om det...
Men vi har altså flytta, og har hatt hendene mer enn fulle med alt som har med det å gjøre. Vi har også vært uten nett i flere uker, men nå er i alle fall den saken i orden.
Så nå "tar jeg fatt" igjen!
Dette lille "bildet" var det aller første som ble hengt opp i nyhuset. Riktignok på en uferdig gipsvegg, men likevel... Det minner meg i alle fall om å gå videre, om å stå på, prøve på nytt, ta fatt. Og så kan mye spennende skje!
Vi er i alle fall glade og letta over å ha kommet i hus. Mye gjenstår før vi kan si oss ferdige, men vi er på god vei. "Gamlehjemmet" er tømt og låst (og heldigvis for det!)
Jeg vil heller mangle noen lister og leve med litt esker i stedet for å "bo" på to steder.
Etterhvert kommer det noen bilder, og når overskudd og krefter melder seg kommer det nok litt andre innlegg også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar