mandag 16. mai 2011

I rute

Hipp hurra!
Jeg kan vel si at jeg er i god rute kvelden før kvelden.

Alle skjortene er strøket...
...og henger klare til bruk.


Bunadene er klare...
.... mansjetter og søljer ligger og venter på 17. mai-stemning...

Skolebarna har vært ute og trent på å gå i tog. Ruta går rett forbi huset vårt, og jeg kan love at denne gjengen kan lage lyd. Artig!

Synes nasjonaldagen er en flott dag, og gleder meg alltid til å feire den. I fjor var jeg russemamma, og i år starter vi helt på bunnen igjen med en førsteklassing som skal gå i tog med skolen for aller første gang.


Selv om vi ikke har veldig tradisjon for å pynte hjemme (vi er jo ikke hjemme denne dagen likevel) så har et par blå lys fått litt pynt i farger som er spesialvalgt for anledningen. Ser du godt etter, kan du se skjortene som henger "på vent" i bakgrunnen.


Ønsker deg og dine en flott feiring.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar