onsdag 25. mai 2011

Hopp og sprett på Piningen

Det finnes noen fantastiske ildsjeler rundt om. Mennesker som bruker timevis hver uke på aktiviteter de ikke får lønn for. Som kjører, henter, ordner, fikser, ringer, sorterer, organiserer, planlegger, trener, hjelper, oppmuntrer, støtter og gleder. Som er sammen med barna, som inspirerende voksenpersoner og gode forbilder.

Og som om ikke det var nok. Når treningsåret er omme stiller de jammen opp med partytelt, diger grill, hoppetau, rockeringer, fotballer og inviterer oss andre med ut i det fri.
I tillegg har de med gratislodd til alle og masse premier (som de sannsynligvis har vært rundt for å spørre pent om her og der...)

I kveld gir jeg honnør og takk til lederne i Hånes turnforening, og i samme slengen sender jeg en hilsen til alle andre som gjør frivillig arbeid på et eller annet vis.
Uten all dugnadsinnsatsen hadde det vært dårlig stelt. Så tusen takk!

I samme slengen må jeg føye til at jeg er kjempeglad for å bo like ved flere flotte strender. Bildene er fra turnavslutningen på Piningen. Litt rart navn på en fin strand, synes jeg...
Men området er flott!

Og snart kommer sommeren, og da kan vi dra hit uten ull, fleece og vindjakker.
Gleder meg!

1 kommentar:

  1. ja..det er jammen meg snat..mange ildsjeler rundt omkring som sjelden eller aldri får cred for innsatsen sin!

    koselig at du la igjen kommentar hos meg:)

    SvarSlett