mandag 14. mars 2011

Gjett hvilket kjøkken!



Gjett hvilket kjøkken det blir i huset vårt? Ikke så vanskelig for dere som kjenner meg. Sikkert ingen bombe at det blir IKEA. Siden jeg jobber der, er jeg selvsagt hundreogtiprosent inhabil, men likevel: jeg synes løsningene er praktiske, frontene er fine, alternativene mange og prisene er konkurransedyktige. Det er jo et viktig moment for en sunnmøring som meg :-)
Viktig er det også at det går an å gjøre monteringen selv uten å gå i fistel.
Det var faktisk mye enklere enn jeg trodde å få montert skapdører og skuffer.

Vi tegna kjøkkenet sjøl (med IKEAs tegneprogram), fikk hjelp til finjusteringer og beregning av hengsler, lengder på benkeplate, sokkel osv. Så var det bare å plukke med seg alle delene, brette opp ermene og skru i vei!
Svoger David har tatt med seg dugnadssmilet, laservater og drill og blant annet hjulpet oss med ekstra forsterkninger i veggene når skapene skulle henges opp.
Blir så fint, atte!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar