mandag 12. september 2011

Godt valg, folkens!



I dag er det den store valgdagen.
Kan ikke hjelpe for at jeg synes det er noe litt høytidelig ved det å avgi sin stemme.
Jeg er takknemlig for at jeg bor i et land der vi kan få lov til å stemme på den vi vil, og at vi har et demokrati som fungerer.

At det i år var vanskelig å vite hvem jeg skulle stemme på, var en annen sak. Synes noen ganger det er et virvar av meninger, hjertesaker og ytringer som det ikke alltid er lett å skille fra hverandre. Og som innflytter er det ikke lett å stemme på personer heller, siden de aller fleste er ukjente.

Men jeg har i alle fall stemt!
Og håper på gode ledere i kommunen de neste årene!

Bildet er tatt en regnværskveld. Midt i pøsende regn, i noen små minutter - fikk vi en fargerik hilsen ovenfra. Vakkert, synes jeg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar