tirsdag 25. oktober 2011

Kort skaper glede!



Man kan ha små og store drømmer her i livet.
En av mine drømmer, har vært å lage egne postkort.


Nå er kortene kommet, og i dag har jeg brettet og pakket...
Veldig hyggelig, synes jeg.
Kortene er laget av bilder som jeg har tatt, og tekster som er lagt på.
Flere andre motiv er på "blokka", men i første omgang er det tre motiv som er ferdige.


Er selvsagt spent på hva dere andre synes om kortene, og så håper jeg jo at noen kanskje også har lyst til å kjøpe. Har avtale med noen butikker, men kortene selges også på min egen nettbutikk her. Kortene er doble, i størrelse 10x15 og selges med konvolutt. Og i all beskjedenhet må jeg bare si at prisen er meget god...


Jeg har et ønske om å oppmuntre andre til å oppmuntre andre.
Kanskje dette kan være et bidrag?


Ønsker deg en strålende dag med mange klemmer fra meg!


2 kommentarer:

  1. Så flott Hilde. Jeg bestiller de med mange klemmer, for det er meg :)
    Mange gode klemmer fra meg.

    SvarSlett
  2. så fine de var!! virkelig:) Du er go gitt!! Kreative dame!
    Klem

    SvarSlett